Skip to content

Κοινοπραξία


TETRAGON


Η εταιρεία TETRAGON ιδρύθηκε το 1999 από τους αρχιτέκτονες Ελένη Βρετζάκη, Γιώτη Ιωαννίδη και Ηλία Παπαδόπουλο. Aποτελεί συνέχεια της εταιρείας TETRAS, που δημιουργήθηκε το 1984 και δραστηριοποιήθηκε κυρίως στον χώρο της εκθεσιακής αρχιτεκτονικής. Έκτοτε η εταιρεία έχει διευρύνει το φάσμα των δραστηριοτήτων της με επιτυχημένες συνεργασίες και έργα σε ολόκληρη την Ελλάδα και στο εξωτερικό. H TETRAGON είναι μέλος του παγκόσμιου δικτύου της OCTANORM (OSPI Partner), του πανευρωπαϊκού δικτύου κέντρων και μουσείων επιστημών ECSITE, συμμετείχε στην HELEXPRO Εκθεσιακές Κατασκευές ΑΕ, θυγατρική της HELEXPO, και είναι πιστοποιημένη με ISO 9001:2008.

Οι συντελεστές της είναι μέλη του ICOM (International Council of Museums), ενώ το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας ανέρχεται στα 25 άτομα και τα δημιουργικά της τμήματα συγκροτούνται από αρχιτέκτονες, μουσειολόγους, ιστορικούς, αρχαιολόγους, designers, διακοσμητές, γραφίστες και τεχνικούς, με υψηλή επιστημονική κατάρτιση, τεχνογνωσία και εμπειρία.


ΕΚΕΤΑ – ΙΠΤΗΛ

Το Ινστιτούτο Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΙΠΤΗΛ) του ΕΚΕΤΑ ιδρύθηκε το 1998 ως ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός υπό την αιγίδα της ΓΓΕΤ, με έδρα την Θεσσαλονίκη. Από το 2000 υπήρξε ιδρυτικό μέλος του ΕΚΕΤΑ.

Η ομάδα του EKETA (Το Εργαστήριο Γνώσης, Πολυμέσων και Ανάλυσης Πληροφοριών Κοινωνικών Δικτύων – MKLab – http://mklab.iti.gr του Ινστιτούτου Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών – ΙΠΤΗΛ) ασχολείται με συστήματα διαχείρισης περιεχομένου από το 2012 στα πλαίσια προγραμμάτων α) ηλεκτρονικής διακυβέρνησης για την προεπισκόπηση από τους πολίτες τρισδιάστατων μοντέλων μελλοντικών δημόσιων έργων όπως σχολεία, γέφυρες, γυμναστήρια εξωτερικών χώρων με τη μέθοδο της επαυξημένης πραγματικότητας ώστε να ψηφίζουν για την κατασκευή των έργων πριν υλοποιηθούν (έργο [Live+Gov]); β) έργα ψηφιακής αρχαιολογίας για τη δημιουργία εικονικών εμπειριών που σκοπό έχουν την επαύξηση της εμπειρίας μιας επίσκεψης σε ένα μουσείο, π.χ. έργο [DigiArt]; γ) έργα Αρχιτεκτονικής όπου πολλές ειδικότητες (Αρχιτέκτονες, Πολιτικοί Μηχανικοί και Ηλεκτρολόγοι -Μηχανολόγοι Μηχανικοί) μπορούν να δουλέψουν παράλληλα στο ίδιο σχέδιο όπως το έργο [PrismArch], και έργα κατασκευής λογισμικού πολυμέσων όπως το [MediaVerse]. Το 2015, η ομάδα του ΕΚΕΤΑ κατασκεύασε ένα επιπρόσθετο για το σύστημα διαχείρισης περιεχομένου Joomla που επιτυγχάνει την εύκολη μετατροπή μιας ιστοσελίδας καταλόγου επιχειρήσεων σε μια εφαρμογή επαυξημένης πραγματικότητας για κινητά ώστε να μπορούν οι χρήστες να δουν σε μια πιο φιλική μορφή για πλοήγηση τις πλησιέστερες επιχειρήσεις. Η εφαρμογή βραβεύτηκε το 2016 ως μια από τις 16 καλύτερες εφαρμογές από ερευνητικά προγράμματα της ΕΕ. Από το 2017, η ομάδα ασχολείται με την ανάπτυξη ενός διαδικτυακού εργαλείου σύνθεσης τρισδιάστατων σκηνών με το όνομα WPUnity το οποίο δεν απαιτεί προγραμματισμό και στοχεύει στην εκδημοκράτιση του σχεδιασμού εκθέσεων μέσω της απλούστευσης των διαδικασιών σύνθεσης, π.χ. με τεχνικές drag’n’drop [Demo]. Το εργαλείο WPUnity αναπτύχθηκε στα πλαίσια τριών ευρωπαϊκών ερευνητικών προγραμμάτων Horizon [DigiArt, ENVISAGE, Helios] και συνεχίζει να αναπτύσσεται στα πλαίσια των έργων [PrismArch] και [MediaVerse]. Αυτό το λογισμικό θα αποτελέσει τη βάση για την ανάπτυξη της πλατφόρμας VRExpo.

[Live+Gov] 2012-2015, FP7, “Reality Sensing, Mining and Augmentation for Mobile Citizen–eGovernment Dialogue”. Επαύξηση της πραγματικότητας για την ηλεκτρονική διακυβέρνηση με διάλογο μέσω κινητών τηλεφώνων. URL: [https://cordis.europa.eu/project/id/288815]

[DigiArt] 2015-2019: The Internet of Historical Things and Building New 3D Cultural Worlds. Το ίντερνετ των ιστορικών αντικειμένων και η δημιουργία νέων τρισδιάστατων πολιτιστικών χώρων.  [http://digiart-project.eu, https://cordis.europa.eu/project/id/665066].

[ENVISAGE] 2016-2018: Enhance virtual learning spaces using applied gaming in education. Βελτίωση των χώρων εικονικής μάθησης χρησιμοποιώντας εργαλεία gaming στην εκπαίδευση. [http://www.envisage-h2020.eu].

[Helios] 2019-2021: A Context-aware Distributed Social Networking Framework. Ένα πλαίσιο κοινωνικής δικτύωσης με αποκεντρωμένη διαχείριση [http://helios-social.eu].

[PrismArch], 2020-2022, H2020, “Virtual reality aided design blending cross-disciplinary aspects of architecture in a multi-simulation environment” 2020 – 2022. Εργαλεία σχεδιασμού και εξομοίωσης για την Αρχιτεκτονική μέσω της εικονικής πραγματικότητας που ενοποιούν όλες τις οπτικοποιήσεις κάθε εμπλεκόμενης ειδικότητας [https://cordis.europa.eu/project/id/952002]

[MediaVerse], 2020-2023, H2020. A universe of media assets and co-creation opportunities at your fingertips. Ένα σύμπαν από πολυμέσα και ευκαιρίες συνδημιουργίας στις άκρες του δακτύλου σου  [https://cordis.europa.eu/project/id/957252 ].